خانه   »  گوناگون  »  اهداف و چشم انداز

اهداف و چشم انداز

۱۰ دی ۱۳۹۴

گوناگون

ثبت یک دیدگاه

431 بازدید

اهداف و چشم انداز

اهداف و چشم انداز فصلنامه بازاریابی پارس‌مدیر

توسعه اقتصادی را می توان زیربنایی ترین بعد توسعه هر کشور دانست که رابطه تنگاتنگی با توسعه علمی و شتاب روزافزون آن دارد.در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولید دانش یکی از گامهای استراتژیک در جهت همراستایی با پیشرفت های اقتصادی است. با توجه به سند ۱۴۰۴ کسب رتبه نخست علمی، اقتصادی و فناوری در منطقه  جز در سایه دانش افزایی و تولید دانش میسر نخواهد شد. شرایط و فضای رقابتی سازمان ها در عصر حاضر سرشار از پیچیدگی است که این پیچیدگی تغییرات مستمر را در پی دارد. با توجه به اهمیت دانش در سازمانها می توان گفت که به روز نمودن اطلاعات و گسترش دانش حیات ضرورتی انکارناپذیر  در جهت حفظ سازمان و ادامه حیات آن می باشد. بر این اساس نشریه تبلیغات و بازاریابی پارس مدیر به صورت فصلنامه منتشر می شود.

جهت گیری های اساسی این فصلنامه، در راستای اهمیت تولید دانش تخصصی و ارائه مدلها و الگوهای مبتنی بر نیازهای جامعه ایرانی با لحاظ نمودن فاکتورهای فرهنگی و مبانی اعتقادی جهت تحلیل چالش های موجود، ارائه راهکار، نظریه پردازی، نظریه آزمایی و به طبع آن اثرگذار بودن در پیشرفت و توسعه روزافزون علمی و اقتصادی کشور است و به منظور فراهم نمودن فضای مناسب علمی برای پژوهش های نوین در زمینه بازاریابی می باشد.

رسالت، اهداف و سیاست مجله

فصلنامه تبلیغات و بازاریابی پارس مدیر، فصلنامه‌ای با رویکرد علمی و پژوهشی است که با هدف توسعه دانش تبلیغات و بازاریابی، شناسایی چالش های موجود در این حوزه و یافتن راهکارهای علمی، کاربردی و بومی در راستای ارتقای دانش تبلیغات و بازاریابی، بهبود و هم افزایی دانش پژوهشگران محترم با توجه به محورهای توسعه اقتصادی، مبادرت به انتشار مقاله‌های پژوهشی، تحلیلی و مروری در حوزه بازاریابی می نماید.

 

رسالت:   انتشار جدیدترین و کاربردی ترین پژوهش ها در حوزه  تبلیغات و بازاریابی در جهت دانش افزایی، بومی سازی و ارتقای دانش بازاریابی در میهن اسلامی

اهداف:

  1. شناسایی چالش های موجود در کشور در حوزه بازاریابی و تبلیغات و ارائه راهکارهای کاربردی
  2. بومی سازی دانش بازاریابی در کشور
  3. ارتقای دانش بازاریابی و ارائه آن به پژوهشگران دانشگاهی و دست اندرکاران اقتصادی
  4. ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و هم افزایی دانش پژوهشگران محترم از طریق تبادل دستاوردهای علمی-پژوهشی
  5. گسترش مرزهای دانش بازاریابی از طریق پرداختن به رویکردهای نوین در این زمینه
  6. تقویت روحیه پژوهشی در جامعه دانشگاهی
  7. ارائه مفاهیم جدید کسب و کار
  8. انتشار یافته های نوین علم بازاریابی در راستای ارتقاء  دانش پژوهشگران
  9. ارائه نتایج پژوهش های کاربردی به مدیران و  دست اندرکاران اجرایی  در جهت تعامل بیشتر میان پژوهشگران دانشگاهی و نهادهای اجرایی

سیاست: سیاست نشریه، چاپ مقالات علمی – پژوهشی نوین در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. مقاله های ارسالی به نشریه باید حاوی یافته های نوین پژوهشی یا ارائه نظریه های جدید و تراوشات فکری ماخوذ از طرح های پژوهشی، کاربردی، تحلیلی، پایان نامه ی کارشناسی ارشد و رساله های دکترا، پژوهش های مروری و سایر پژوهش های مرتبط با دانش بازاریابی و تبلیغات باشند. نشریه از پذیرش  مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و مقالاتی که فاقد اصالت علمی باشند، معذور است.

مطالب مرتبط برچسب

ارسال پاسخ یا نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



Copyright © ArashHabibi
Top