خانه   »  فراخوان, ویژه  »  فراخوان مقاله مدیریت بازاریابی در دوران پساتحریم

فراخوان مقاله مدیریت بازاریابی در دوران پساتحریم

فراخوان مقاله مدیریت بازاریابی در دوران پساتحریم

دانشجویان، اساتید و پژوهشگران رشته مدیریت بازاریابی می‌توانند مقاله‌های خود را در حوزه رفتار مصرف کننده برای نشر در فصلنامه اختصاصی بازاریابی پارس مدیر ارسال نمایند:

بازاریابی پساتحریم : گزارش‌های بانک جهانی حاکی از آن است که میزان رشد اقتصاد ایران پس از لغو تحریم‌ها ۳ درصد و در سال آینده ۵ درصد خواهد بود. این سازمان معتقد است که در دوره پساتحریم، ترمیم اقتصادی کشور شتاب فزاینده‌ای خواهد گرفت. از طرفی در سال‌های اخیر رفتار مصرف‌کنندگان ایرانی به‌شدت تغییر کرده است. وقتی در خیابان‌های پایتخت قدم می‌زنید انواع و اقسام برند‌های مصرفی داخلی و خارجی پوشاک، مواد‌غذایی، لوازم خانگی، رستوران و. . . را مشاهده می‌کنید که با ظاهری زیبا، فروشندگان شیک و مرتب و محصولات متنوع در دسترس شما هستند.

پژوهشگران می توانند مقاله‌های خود را در محورهای جدیدتری نیز ارائه نمایند.

مطالب مرتبط برچسب

ضرورت تدوین استراتژی های بازاریابی در دوران پساتحریم نویسندگان: دکتر علی ربیعی و اعظم سرافرازی چکیده برداشته شدن تحریم‌ها و زمزمه‌های ورود برند‌های معتبر به کشور، برند‌ها و تولید‌کنندگان ایرانی را نگران کرده و برخی از آنها را بر آن داشته ‌که برنامه‌ریزی و استراتژی‌هایی را مختص شرایط پساتحریم اتخاذ کنند. تولید‌کنندگانی که در چند سال گذشته برای ...

ارسال پاسخ یا نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



Copyright © ArashHabibi
Top