خانه   »  فصلنامه شماره یک, گوناگون  »  شناسایی عناصر زیربنایی تجارت سیار با استفاده از مدل سه شاخگی

شناسایی عناصر زیربنایی تجارت سیار با استفاده از مدل سه شاخگی

کنفرانس مدیریت رشت

شناسایی عناصر زیربنایی تجارت سیار با استفاده از مدل سه شاخگی

نویسندگان: سمیرا کهن خاکی* (الف)، دکتر محمود حیدری (ب)

چکیده

در عصر حاضر برای خرید کالا و خدمات و نیز برای انتقال پیغام ها ابزار های بی سیم مورد استفاده ی بیشتری قرار می گیرند هر چند تجارت سیار قسمت ناچیزی از کل تبادلات تجارت الکترونیکی را تشکیل می دهد اما درآمد آن به سرعت رو به رشد است، که در این مقاله سعی بر آن است با استفاده از مدل سه شاخگی مزایا و معایب آن را بررسی کرده وراهکاری جهت بهبود مدل ارائه گردد.

واژگان کلیدی: تجارت الکترونیکی، تجارت سیار، عوامل ساختاری، عوامل رفتاری، عوامل زمینه‌ای

منبع : فصلنامه اختصاصی بازاریابی پارس مدیر، دوره یک، شماره یک، زمستان ۱۳۹۴، صفحات ۱۱۱-۱۲۰

دانلود اصل مقاله

مطالب مرتبط برچسب

شناسائي وتعيين اولويت زيرساخت‌هاي بکارگيري تجارت مشارکتي درسازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران مهناز مشهدی و دکتراحمد رضا شکرچی زاده فصلنامه بازاریابی پارس‌مدیر، دوره 2، شماره 5، زمستان 1395 چکیده پژوهش حاضر با هدف شناسائی و تعیین اولویت مهمترین زیرساخت‌های بکارگیری تجارت مشارکتی در سازمان صنعت‌ومعدن استان مازندران صورت گرفته است. موضوع تجارت مشارکتی موضوع جدیدی در مطالعات ...
بررسی نقش گمرک الکترونیکی بر تسهیل صادرات از دیدگاه کارشناسان و صادرکنندگان در استان آذربایجان‌غربی نویسندگان: ساناز جهانگیری* (الف)، دکتر محمود حیدری (ب) چکیده حساسیت و اهمیت صادرات کالا و خدمات برای کشورها موجب شده است تا ابزارها و عوامل مؤثر در آن را شناسایی و در جهت توسعه صادرات تلاش نمایند. خدمات گمرکی از عوامل مؤثر در ...

ارسال پاسخ یا نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



Copyright © ArashHabibi
Top