فصلنامه بازاریابی پارس مدیر
ثبت نام ورود
  • آرشیو فصلنامه
    • دوره ۱ (سال ۱۳۹۴)
      • شماره ۰۱ (زمستان ۱۳۹۴)
    • دوره ۲ (سال ۱۳۹۵)
      • شماره ۰۲ (بهار ۱۳۹۵)
      • شماره ۰۳ (تابستان ۱۳۹۵)
      • شماره ۰۴ (پاییز ۱۳۹۵)
      • شماره ۰۶ (زمستان ۱۳۹۵)
    • دوره ۳ (سال ۱۳۹۶)
      • شماره ۰۷ (بهار ۱۳۹۶)
      • شماره ۷ (تابستان ۱۳۹۶)
      • شماره ۰۸ (پاییز ۱۳۹۶)
      • شماره ۰۹ (زمستان ۱۳۹۶)
    • دوره ۴ (سال ۱۳۹۷)
      • شماره ۱۰ (بهار ۱۳۹۷)
      • شماره ۱۱ (تابستان ۱۳۹۷)
      • شماره ۱۲ (پاییز ۱۳۹۷)
      • شماره ۱۳ (زمستان ۱۳۹۷)
    • دوره ۵ (سال ۱۳۹۸)
      • شماره ۱۴ (بهار ۱۳۹۸)
      • شماره ۱۵ (تابستان ۱۳۹۸)
      • شماره ۱۶ (پاییز ۱۳۹۸)
      • شماره ۱۷ (زمستان ۱۳۹۸)
    • دوره ۶ (سال ۱۳۹۹)
  • ثبت مقاله
    • روش ارسال مقاله
    • پرداخت هزینه نشر
    • شرایط پذیرش مقاله
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • قوانین و مقررات فصلنامه
    • پروانه نشر فصلنامه
  • مدیریت کاربران
    • ثبت نام در فصلنامه
    • ورود به فصلنامه
    • پروفایل کاربری
    • سوابق خرید
    • ثبت شکایات
  • درباره ما
  • تماس با ما
(0)

ثبت نام پژوهشگر جدید

آرشیو فصلنامه

  • شماره 01 (زمستان 1394)
  • شماره 02 (بهار 1395)
  • شماره 03 (تابستان 1395)
  • شماره 04 (پاییز 1395)
  • شماره 06 (زمستان 1395)
  • شماره 07 (بهار 1396)
  • شماره 11 (تابستان 1397)
  • شماره 12 (پاییز 1397)
  • شماره 13 (زمستان 1397)
  • شماره 14 (بهار 1398)
  • شماره 15 (تابستان 1398)
  • شماره 16 (پاییز 1398)
  • شماره 17 (زمستان 1398)
  • فصلنامه بازاریابی

آخرین مقاله های فصلنامه

  • عوامل موثر بر بکارگیری بازاریابی پیامکی بر اساس مدل پذیرش فناوری
  • ارائه مدلی جهت بررسی وفاداری مشتری با استفاده از استراتژی تبلیغات بر بنیاد گرند تئوری
  • بررسی راه حل های مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد بازاریابی پایدار
  • تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بازاریابی پایدار در شرکت لبنیات میهن
  • مدل سازی استفاده متداوم از بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : بانک مسکن)
  • ارائه مدل هوشمند کسب و کار در شرکت های تجاری کوچک (شرکت فاتح صنعت کیمیا)
  • تاثیر بازی‌پردازی بر رضایت و درگیری مشتریان در شرکت بازرگانی سام آسیا
  • شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر فناوری بیمه (اینشورتک) در شرکت بیمه ایران
  • بررسی عوامل تأثیر گذار برای ارائه مدل مدیریت دانشی در بانک ملت
  • ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار واردات ایران با روش تصمیم‌گیری چند معیاره

پربازدیدترین مطالب

  • درباره ما : 971 بازدید
  • روش ارسال مقاله : 934 بازدید
  • شرایط پذیرش مقاله : 901 بازدید
  • پرداخت هزینه نشر : 760 بازدید
  • تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بازاریابی پایدار در شرکت لبنیات میهن : 706 بازدید
  • پروانه انتشار فصلنامه بازاریابی پارس مدیر : 678 بازدید
  • بررسی فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی شخصیت مصرف کننده : 656 بازدید
  • آموزش نگارش مقاله : 642 بازدید
  • بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر : 640 بازدید
  • نمایه فصلنامه : 600 بازدید

درباره فصلنامه پارس مدیر

فصلنامه الکترونیک پارس مدیر ناشر جدیدترین مقاله های بازاریابی پژوهشگران مدیریت بازاریابی است. نشر مقاله های مبتنی بر رویکرد روش تحقیق علمی، آموزش نگارش مقاله علمی-پژوهشی و ارائه موضوعات و زمینه های فکری جدید در مدیریت بازاریابی در دستور کار این فصلنامه قرار دارد. کادر علمی و مجرب فصلنامه پارس مدیر با تخصص عالی در حوزه بازاریابی با تمام وجود در زمینه شکوفایی مدیریت بازاریابی علمی می‌کوشند.

فصلنامه الکترونیک مدیریت بازاریابی پارس مدیر با هدف ارائه تجهیز دانشجویان و پژوهشگران تحصیلات تکمیلی مدیریت بازاریابی به جدیدترین مقاله های بازاریابی شروع به فعالیت کرده است.

اعتبار فصلنامه پارس مدیر

logo-samandehi

فصلنامه الکترونیک پارس مدیر

ناشر مقالات معتبر بازاریابی

6187686 - 0912

تهران- صادقیه

Copyright © Arash Habibi - Parsmodir.ir