آخرین مقاله های فصلنامه
- فصلنامه بازاریابی بهار ۹۸
- تجاری سازی محصولات جدید مبتنی بر فناوری با رویکرد تحلیل شبکه فازی
- ارزیابی تاثیر تبلیغات هراس انگیز و شگفت انگیز برخرید تصادفی آنلاین با نقش تعدیل گر عوامل محیطی و فردی
- تأثیر منابع اطلاعاتی با نقش واسطه ای ویژگی های شخصیتی مشتری بر رفتار مالی با رویکرد شکوفایی کسب و کار
- بررسی عوامل موثر بر میزان مصرف بیمه عمر از منظر کیفیت خدمات در شرکت بیمه کارآفرین
- ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی
- تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده
- بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر
- ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان مبتنی بر تحلیل رقبا
- بررسی فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی شخصیت مصرف کننده
پربازدیدترین مطالب
- بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر : 241 بازدید
- اشتراک ویژه فصلنامه بازاریابی پارس مدیر : 189 بازدید
- فصلنامه بازاریابی بهار ۹۸ : 175 بازدید
- درباره ما : 175 بازدید
- تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر رفتار مشتری : 172 بازدید
- مطالعه مقایسه ای تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از شرکت شیرین عسل تبریز نسبت به شرکتهای رقیب : 169 بازدید
- شرایط پذیرش مقاله : 164 بازدید
- بررسی فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی شخصیت مصرف کننده : 151 بازدید
- تأثیر ابعاد تصویر ذهنی قیمت بر روی قصد خرید مشتریان : 142 بازدید
- تجاری سازی محصولات جدید مبتنی بر فناوری با رویکرد تحلیل شبکه فازی : 140 بازدید
آرشیو فصلنامه
- آرشیو فصلنامه بازاریابی پارس مدیر
- فراخوان مقاله بازاریابی
- فصلنامه بازاریابی
- فصلنامه بازاریابی بهار 95
- فصلنامه بازاریابی بهار 96
- فصلنامه بازاریابی بهار 97
- فصلنامه بازاریابی بهار 98
- فصلنامه بازاریابی پاییز 95
- فصلنامه بازاریابی پاییز 96
- فصلنامه بازاریابی پاییز 97
- فصلنامه بازاریابی تابستان 95
- فصلنامه بازاریابی تابستان 96
- فصلنامه بازاریابی تابستان 97
- فصلنامه بازاریابی زمستان 94
- فصلنامه بازاریابی زمستان 95
- فصلنامه بازاریابی زمستان 96
- فصلنامه بازاریابی زمستان 97