فصلنامه بازاریابی پارس مدیر
ثبت نام ورود
  • آرشیو
  • ثبت مقاله
    • روش ارسال مقاله
    • پرداخت هزینه نشر
    • شرایط پذیرش مقاله
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • قوانین و مقررات فصلنامه
    • پروانه نشر فصلنامه
  • مدیریت کاربران
    • اشتراک فصلنامه و ثبت نام
    • ورود به فصلنامه
    • پروفایل کاربری
    • سوابق خرید
    • ثبت شکایات
  • درباره ما
  • تماس با ما
(0)

ورود به فصلنامه

گذرواژه را فراموش نموده‌اید؟ عضویت

آخرین مقاله های فصلنامه

  • فصلنامه بازاریابی بهار ۹۸
  • تجاری سازی محصولات جدید مبتنی بر فناوری با رویکرد تحلیل شبکه فازی
  • ارزیابی تاثیر تبلیغات هراس انگیز و شگفت انگیز برخرید تصادفی آنلاین با نقش تعدیل گر عوامل محیطی و فردی
  • تأثیر منابع اطلاعاتی با نقش واسطه ای ویژگی های شخصیتی مشتری بر رفتار مالی با رویکرد شکوفایی کسب و کار
  • بررسی عوامل موثر بر میزان مصرف بیمه عمر از منظر کیفیت خدمات در شرکت بیمه کارآفرین
  • ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی
  • تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده
  • بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر
  • ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان مبتنی بر تحلیل رقبا
  • بررسی فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی شخصیت مصرف کننده

پربازدیدترین مطالب

  • بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر : 241 بازدید
  • اشتراک ویژه فصلنامه بازاریابی پارس مدیر : 189 بازدید
  • فصلنامه بازاریابی بهار ۹۸ : 175 بازدید
  • درباره ما : 175 بازدید
  • تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر رفتار مشتری : 172 بازدید
  • مطالعه مقایسه ای تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از شرکت شیرین عسل تبریز نسبت به شرکتهای رقیب : 169 بازدید
  • شرایط پذیرش مقاله : 164 بازدید
  • بررسی فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی شخصیت مصرف کننده : 151 بازدید
  • تأثیر ابعاد تصویر ذهنی قیمت بر روی قصد خرید مشتریان : 142 بازدید
  • تجاری سازی محصولات جدید مبتنی بر فناوری با رویکرد تحلیل شبکه فازی : 140 بازدید

آرشیو فصلنامه

  • آرشیو فصلنامه بازاریابی پارس مدیر
  • فراخوان مقاله بازاریابی
  • فصلنامه بازاریابی
  • فصلنامه بازاریابی بهار 95
  • فصلنامه بازاریابی بهار 96
  • فصلنامه بازاریابی بهار 97
  • فصلنامه بازاریابی بهار 98
  • فصلنامه بازاریابی پاییز 95
  • فصلنامه بازاریابی پاییز 96
  • فصلنامه بازاریابی پاییز 97
  • فصلنامه بازاریابی تابستان 95
  • فصلنامه بازاریابی تابستان 96
  • فصلنامه بازاریابی تابستان 97
  • فصلنامه بازاریابی زمستان 94
  • فصلنامه بازاریابی زمستان 95
  • فصلنامه بازاریابی زمستان 96
  • فصلنامه بازاریابی زمستان 97

درباره فصلنامه پارس مدیر

فصلنامه الکترونیک پارس مدیر ناشر جدیدترین مقاله های بازاریابی پژوهشگران مدیریت بازاریابی است. نشر مقاله های مبتنی بر رویکرد روش تحقیق علمی، آموزش نگارش مقاله علمی-پژوهشی و ارائه موضوعات و زمینه های فکری جدید در مدیریت بازاریابی در دستور کار این فصلنامه قرار دارد. کادر علمی و مجرب فصلنامه پارس مدیر با تخصص عالی در حوزه بازاریابی با تمام وجود در زمینه شکوفایی مدیریت بازاریابی علمی می‌کوشند.

فصلنامه الکترونیک مدیریت بازاریابی پارس مدیر با هدف ارائه تجهیز دانشجویان و پژوهشگران تحصیلات تکمیلی مدیریت بازاریابی به جدیدترین مقاله های بازاریابی شروع به فعالیت کرده است.

اعتبار فصلنامه پارس مدیر

logo-samandehi

فصلنامه الکترونیک پارس مدیر

ناشر مقالات معتبر بازاریابی

6187686 - 0912

تهران- صادقیه

Copyright © Arash Habibi - Parsmodir.ir