آرشیو فصلنامه
- شماره 01 (زمستان 1394)
- شماره 02 (بهار 1395)
- شماره 03 (تابستان 1395)
- شماره 04 (پاییز 1395)
- شماره 06 (زمستان 1395)
- شماره 07 (بهار 1396)
- شماره 11 (تابستان 1397)
- شماره 12 (پاییز 1397)
- شماره 13 (زمستان 1397)
- شماره 14 (بهار 1398)
- شماره 15 (تابستان 1398)
- شماره 16 (پاییز 1398)
- شماره 17 (زمستان 1398)
- فصلنامه بازاریابی
آخرین مقاله های فصلنامه
- عوامل موثر بر بکارگیری بازاریابی پیامکی بر اساس مدل پذیرش فناوری
- ارائه مدلی جهت بررسی وفاداری مشتری با استفاده از استراتژی تبلیغات بر بنیاد گرند تئوری
- بررسی راه حل های مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد بازاریابی پایدار
- تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بازاریابی پایدار در شرکت لبنیات میهن
- مدل سازی استفاده متداوم از بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : بانک مسکن)
- ارائه مدل هوشمند کسب و کار در شرکت های تجاری کوچک (شرکت فاتح صنعت کیمیا)
- تاثیر بازیپردازی بر رضایت و درگیری مشتریان در شرکت بازرگانی سام آسیا
- شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فناوری بیمه (اینشورتک) در شرکت بیمه ایران
- بررسی عوامل تأثیر گذار برای ارائه مدل مدیریت دانشی در بانک ملت
- ارزیابی فرصتها و تهدیدهای بازار واردات ایران با روش تصمیمگیری چند معیاره
پربازدیدترین مطالب
- درباره ما : 2,926 بازدید
- روش ارسال مقاله : 2,703 بازدید
- شرایط پذیرش مقاله : 2,573 بازدید
- پروانه انتشار فصلنامه بازاریابی پارس مدیر : 2,445 بازدید
- تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بازاریابی پایدار در شرکت لبنیات میهن : 2,361 بازدید
- آموزش نگارش مقاله : 2,218 بازدید
- پرداخت هزینه نشر : 2,211 بازدید
- اصول اخلاقی انتشار مقاله : 1,986 بازدید
- نمایه فصلنامه : 1,777 بازدید
- قوانین و مقررات فصلنامه : 1,759 بازدید