نمایه فصلنامه
نمایه فصلنامه بازاریابی پارس مدیر در بزرگترین پایگاه های علمی-پژوهشی کشور
نمایه فصلنامه در پرتال جامع علوم انسانی
پرتال جامع علوم انسانی به منظور ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه علوم انسانی با هدف ایجاد بانک اطلاعات جامع و روزآمد مقالات، با دسترسی آسان، رویه یکسان و رفع محدودیت های شکلی، زمانی و سازمانی موجودآغاز به کار نموده است. وجه تمایز پرتال جامع علوم انسانی با سایر پایگاه داده های مشابه، دسته بندی موضوعی داده های علمی در آن میباشد که در قالب بیش از ۳۲۰۰ موضوع، حوزه های مختلف علوم انسانی را شامل می شود. مزیت دیگر پرتال جامع علوم انسانی دسترسی آسان و رایگان مخاطبان به منابع پرتال جامع علوم انسانی می باشد. در فاز اول پرتال، ابتدا چارت موضوعی ۱۵ پایگاه اصلی پرتال با مشورت اساتید و صاحب نظران هر حوزه تهیه و بیش از ۲۵۰ هزار داده علمی جمع آوری شد که ۱۸۰ هزار داده علمی (شامل مقالات منتشر شده در نشریات مکتوب، مقالات ارائه شده در پایگاه های علمی، نمایه مقالات ارائه شده در همایش ها، نمایه کتاب و نمایه پایان نامه ها) حائز شرایط درج در پرتال جامع علوم انسانی تشخیص داده شده و به مرور زمان در پرتال قرار گرفت. از این تعداد حدود ۱۱۰ هزار مقاله بصورت تمام متن می باشد. فاز دوم پروژه با هدف تکمیل بانک اطلاعاتی موجود، بروزرسانی نشریات و اضافه نمودن نشریات جدید آغاز به کار کرد. همچنین ۲ پایگاه جدید تربیت بدنی و کتابداری، به پرتال اضافه شده است.
فصلنامه بازاریابی پارس مدیر در پرتال جامع علوم انسانی نمایه شده است:
| نمایه فصلنامه پارس مدیر در پرتال علوم انسانی
نمایه فصلنامه در پایگاه مجلات تخصصی نور
پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد. بر کسی پوشیده نیست که امروزه مجلات – به ویژه در حوزه موضوعات تخصصی – به یکی از مهمترین ابزارهای تولید، عرضه، نقد و استفاده از علوم تبدیل شده اند. با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی علمی، این کارکرد ابعاد گسترده تری یافته و این امکان فراهم شده است تا بسیاری از مجلات نیز با به کار گیری ابزار جدید به شکلی نو و کارآمدتر در اختیار محققان قرار گیرند. در همین راستا شبکه جهانی نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از سال ۱۳۷۷ اقدام به عرضه مجلات مربوط به علوم اسلامی و علوم انسانی بر روی پایگاه حوزه نمود. استقبال کاربران از یک سو و قابلیتهای روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه کننده از سوی دیگر، این شبکه را بر آن داشت تا با راه اندازی «پایگاه مجلات تخصصی نور» پاسخگوی این نیاز باشد. آنچه در این پایگاه عرضه شده است حاصل تلاش بی وقفه همکاران ما در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مهرماه سال ۱۳۸۴ تا کنون میباشد. ایجاد گسترده ترین و کاملترین آرشیو مجلات و مقالات علوم انسانی و علوم اسلامی در اینترنت یکی از مهمترین اهدف راه اندازى پایگاه مجلات تخصصى بو ده است.
فصلنامه بازاریابی پارس مدیر در پایگاه مجلات نورمگز نمایه شده است:
فصلنامه بازاریابی | 1,720 بازدید | ۳۰ مرداد ۹۷